Wednesday 6 July 2011

WSR : PULIHKAN PERANAKAN

Assalamualaikum, saya ingin berkongsi 'miracle' WSR terhadap diri saya.

Dahulu semasa remaja saya aktif bersilat dan mendaki gunung. Saya minat aktiviti lasak. Akibat ditendang semasa sesi latihan silat, rahim saya jatuh dan ditambah dgn aktiviti mendaki gunung ia menjadi semakin teruk. Bagi wanita, apabila rahim jatuh ia memberi kesan buruk kepada sistem peranakan. Saya senggugut teruk dan dalaman saya sudah tidak berfungsi dengan elok. Saya selalu sakit kepala yang teruk dan period saya tidak menentu. Sudah bermacam ubat dan cara saya buat untuk pulihkan dalaman saya. Hampir 10 tahun saya mengalaminya. Setiap bulan saya mesti tidak dapat bangun apabila period dan sering tidak dapat bangun pagi kerana sakit kepala. Yang saya paling takut adalah saya tidak dapat melahirkan anak. 

Alhamdulillah setelah mengambil WSR 2 bulan, peranakan saya terletak elok. Ini diberitahu oleh tukang urut yang mengurut saya. Sekarang saya sudah mengamal WSR hampir 10 bulan. Baru-baru ini saya berjumpa bidan untuk periksa perut, bidan kata peranakan saya terletak elok dan disebabkan itu period saya datang on time (selang 26 hari jer datang). Saya rasa cukup ajaib kerana sekelip mata penderitaan yang saya alami sudah hilang dan saya berdoa agar dikurniakan zuriat secepat mungkin. InsyaAllah. 

Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan WSR untuk kaum Hawa.

No comments:

Post a Comment